2016. január 10., vasárnap

Házi kevert újratöltve

Olvastam a napokban egy remek blogposztot franken, vagyis lakkeverés témában, ami meghozta a kedvem egy kis kutyuláshoz. 

No nem kell nagy dologra gondolni, mert sem koncepcióm, sem türelmem, sem időm nem volt annyi amennyi kellett volna.

Csupán két jócskán megfogyatkozott lakkot öntöttem össze, s ha igazán őszinte akarok lenni a fő motivációm az volt, hogy helyet szabadítsak fel a lakkospolcomon... :)

Nem is terveztem, hogy bejegyzést készítek belőle, ám az eredmény annyira meglepett, hogy meggondoltam magam. 

Az alap a Lora Quick Dry feketéje volt, amit nyomdalakknak vettem és kb. az 1/3-át használtam el.

Nemrég észleltem, hogy kezd besűrűsödni, s olcsó lakk lévén, nem láttam értelmét higítgatni, egyszerűen újravásárolom, ezt a példányt pedig reprodukciós karmával sújtom és kész. 

A másik alkotórész egy régebbi kiadású Essence lakk volt, még a Colour & Go szériából, a  Miss Universe. 

Ez azért jutott franken-sorsra, mert már kb félig elhasználtam és nehéz volt kibányászni a lakkot az üvegből annak nyújtott nyakrésze miatt. 

Kidobni semmiképp sem akartam, mert érzelmi szálak fűznek hozzá - ajándék volt Elenitől - ezért úgy gondoltam a legszebb búcsú az lesz, ha újjászülethet egy új entitásként. 

Ez az első frankenem ami nevet is kapott, méghozzá a roppant fantáziadús Black Universe -re esett a választásom. :)

Egyébként a Miss Universe elég gyengén fedett, ezért sötétebb színek fölé használtam effekt-lakként. 

Megemlékezésül linkelek egy korábbi manikűrt, amiben ő volt a főszereplő: Marine life of nails .



A recept tehát kb 4 ml fekete Lora és kb 4ml Miss Universe volt. A Lora egyréteges fedését sikerült 2 rétegesre rontani sajnos, viszont a száradási időnek nem ártott ez a kis kavarás. :)


Nektek hogy tetszik?


Üdv:



12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, olyan titokzatos. :)

    VálaszTörlés
  2. A cím alapján azt hittem valami alkoholos recept következik.. :D Egyébként szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  3. beautiful look, i have that essence , it is lovely

    VálaszTörlés
  4. A bejegyzés címét olvasva hangosan felvihogtam, mert sejtettem ugyan, hogy frankenezés lesz a téma, azért mégis eléggé az alkoholra asszociáltam! :D
    Lehet, hogy ez a Miss Universe nekem is megvan, meg is nézem gyorsan.
    Nagyon szép lett a Black Universe, "Fekete Özvegy"-szerű, ez jutott eszembe róla!
    Igazi éjkék
    Szuper!

    VálaszTörlés
  5. De jó színt hoztál össze, nekem is megvannak ezek a lakkok és az essence nagyon kifogyóban, egy újratervezést lehet megérne.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép!! A kenhetetlen lakkokkal én nyomdázni szoktam, hacsak tényleg nem annyira szörnyűek, hígítót sajnálok beléjük, az csak a kedvenc lakkokba és fedőlakkokba megy. Dühöngtem én is az Essence üveg miatt, hogy döntögetni kell az üveget, a végén már az ecsetre öntöttem a lakkot és lehúztam az üveg száján, de van, hogy tényleg szenvedés az egész, akkor nagyon kreatív ötlet az összeöntés, főleg, ha ilyen szép az eredmény.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépre sikerült a lakk és valóban csodás a manikür.

    VálaszTörlés