2014. november 3., hétfő

Magical Music Manis - Madonna: Frozen


Nagyon szerettem Madonna pályafutásának azt a korszakát, amikor a Frozen című dal készült. Tetszik a dal hangzása és a video képi világa is. Utóbbiból merítettem ihletet:




Megkedveltem az akrilfestéket, nagyon könnyű vele olyan hatást elérni, mintha igazi festmény lenne a körmeinken, mert a festékréteg egyenetlen felvitele és a fedőlakk együtt adja ezt a fura textúrált hatást.

Ki emlékszik még erre a dalra rajtam kívül?



Üdv:



15 megjegyzés:

  1. This is awesome, I love it! Great interpretation!

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a mani, visszaadja a klipet :) Szerintem mindenki ismeri ezt a dalt :)

    VálaszTörlés
  3. én mindenképp emlékszem,nagy Madonna fan vagyok :)
    amúgy a manikűr nagyon tetszik,szerintem minden benne van ami a klipben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem :) Örülök, hogy tetszik a mani is :)

      Törlés
  4. Nagyon szép! :) Én nem ismertem eddig ezt a dalt. :)

    VálaszTörlés
  5. Hasonlóan gondolkoztunk, de tiédben sokkal több munka van. Csodálatos lett, imádom, amikor így festegetsz :)

    VálaszTörlés
  6. IGENNNN! :)
    Katarzisom van, tökéletesen sikerült átadnod festményben, amit a dal hallgatása közben immár sokadszor éreztem!
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, de aranyos vagy, olyan jókat tudsz írni! :) Köszönöm szépen!

      Törlés
  7. freedom manicure ! i am sorry i cannot translate your post now, but i now the song !
    i like this manicure so much ! live nature !

    VálaszTörlés