2014. november 4., kedd

33DC - The same pattern, different colours


Ma "azonos minta különféle színekben" a körömmenünk. A sok kihívás miatt mostanában kicsit besokalltam mintákból, egyre gyakrabban kapom azon magam, hogy az egyszerűbb díszítések felé hajlok. 

A körömfóliáim már rég nem voltak használatban, ezt a kihívást remek apropónak találtam a kapcsolat felfrissítéséhez.

Tehát ami közös, az a körömfólia, az eltérő színek pedig nem szorulnak magyarázatra. Egyszerűen és olcsón elkészíthető manikűrt hoztam nektek ma. A fóliát én ragasztó nélkül használom, a lakk teljes száradása előtti pillanatokban érintem a körmeimhez, így érem el ezt a mozaikszerű hatást.




A fedőlakkot nagyon óvatosan kell felvinni, mert oldja a fóliát. Ahogy a nyomdázásnál is tanácsos, nem érintem az ecsetet a körmeimhez, csak a fedőlakkot, így simítom el, óvatosan. Néhány helyen olvastam, hogy a körömfóliát fedőlakkal együtt használni nem jó, mert töredezik, ráncolódik tőle a fólia, de szerintem ez nem annyira tragikus, fedőlakk nélkül nagyon hamar lekopna.

A körömfóliát a BPS-ről rendeltem, jó nagy lepedőket szállítanak fillérekért, szerintem életem végéig elég lesz, pedig már ajándékoztam is belőle. :)

Itt a link amivel csatlakozni lehet:

<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=463828&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->

Üdv:


11 megjegyzés:

  1. Színes, az tény, de nekem elég fura, vagy ma valahogy nem bújt elő a játékos énem, hogy ezt kellőképpen tudjam értékelni.. Ez valami spéci fólia?
    Most nekem is nude lakk van a körmömön, kicsit sok volt a szín mostanában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a tipusú játékosság nálam is inkább a blogra korlátozódik, "civilben" egy kicsit mértéktartóbb vagyok :) Ez sima körömfólia, sok helyen kapható, rendeltetés szerint ragasztóval kellene használni, de nekem épp elég belőle ennyi, nem igénylem a teljes fedést, ezért a nagyjából száraz lakkba szoktam nyomogatni. Vannak szofisztikáltabb felhasználási módjai is, pl, csak egy fóliasáv a körmön, vagy fóliás francia vég és vannak belőle visszafogottabb színek is, szóval ez szerintem egy elég jó kis kellék.

      Törlés
  2. A transzferfólia szerintem Isten ajándéka az ember lányának, különösen ötlettelen napokon...ámbár van pár álomszép 3D-s indaminta, ami ezek nélkül elképzelhetetlen!
    Ez a manid most nem annyira bejövős nekem, mert a végeredmény kissé zűrös lett, talán sötét alaplakk fölött mindezt jobban bevette volna a szemem, mert a színek mesések!
    Mindenképp használj hozzá Transzferfólia ragasztót, anélkül, nem az igazi, ugyanis a fedőlakk NEM fogja felszedni, ha ilyen speckó ragacsba nyomod a fóliát, és maga a ragasztó is sokoldalú felhasználást tesz lehetővé fillérekért, pl a színátmenetes porpigmentek festői alkalmazását! :)
    A ragasztót vékony ecsettel mintába is lehet kenni, szivaccsal feltunkolva foltokban pedig hasonló manik elkészítésére alkalmas, mint ez, csak még kifinomultabb eredménnyel, úgy, hogy a fóliadarabkát meggyűröd, és mintha Saran Wrap-ot készítenél, úgy érintgeted hozzá, a sokféle színt. Nagyon könnyű bánni vele, és stabilan fogja a fóliáról beletapadt filmréteget.
    Az Essence új körömdíszítő fóliáit sasold meg, szerintem nagyon szépek, van köztük egy csodás színátmenetes-holografikus, ami kihagyhatatlan ebben a témában!

    VálaszTörlés
  3. Akkor lehet, hogy mégiscsak érdemes megvenni a ragasztót, ha már felhalmoztam ezeket a fóliákat :) Köszi a tippeket!!!

    VálaszTörlés
  4. Spectacular manicure ! what a nice idea ! lovely.is that transfer foil ? i cannot translate your post :)

    VálaszTörlés
  5. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    VálaszTörlés
  6. Különleges , nekem tetszik :)
    Amit tőled kaptam fóliát , elég sokat próbálkoztam vele régebben , de sajnos nem sikerült nekem. Lehet ,hogy most újra előveszem , vagy veszek hozzá ragasztót a fodrászkellékesben.

    VálaszTörlés