2015. április 19., vasárnap

Trónok Harca Kihívás - Stark Ház



Nézegettem a neten a Stark házzal kapcsolatos képeket, információkat... hát, meg kell mondjam, minnél többet tudok meg erről a sorozatról, annál nyomasztóbbnak tűnik az egész...


Azon gondolkodtam, hogy mi lehet az oka, hogy nem tud magával ragadni ez a történetfolyam és arra jutottam, hogy minden bizonnyal megöregedtem.


Valószínűleg az összes borzongás iránti vágyamat kielégítettem 16 és 19 éves korom között, amikor tizesével faltam a Stephen King, Leslie L. Lawrence, Robin Cook... stb. könyveket. :)

Ám ettől függetlenül igyekeztem a tőlem telhető legjobbat adni és a témához illő manikűrt festeni. A ház jelmondata Winter is Coming... nem épp derűs, ezért hideg és csillogó színekkel operáltam:








Szóval a Stark Ház szerint közeleg a tél... oké, ha ez a sok virág eldobálja a szirmait, tényleg olyan lesz majd néhány napig, mintha a hó esne. :))))) 


Üdv:


1 megjegyzés:

  1. Kellően fagyos ez a mani. Nem ismerem a sorozatot, de ha mindenféle öldöklés van benne, akkor nem is fogom.

    VálaszTörlés