2015. április 12., vasárnap

Trónok Harca Kihívás - Targaryen ház


Menetközben csatlakoztam a kihíváshoz, mert elsőre nem gondoltam, hogy sikeres lehetek benne, hisz egyetlen Trónok Harca könyvet sem olvastam és a filmeket sem ismerem. Láttam azonban a többiek szép munkáit és ezen felbuzdulva mégiscsak beszálltam közéjük játszani.

A "házak" megkülönböztetésére a szerző az irodalomban népszerű, könnyen képiesíthető szimbólumokat  használ, amiket a történet pontos ismerete nélkül is fel lehet dolgozni.

Ennek ellenére én azért utánanéztem egy kicsit a háttértörténetnek:


Az elhangzottakból a vér és a tűz lettek azok az elemek amik a manikűrben megjelennek, pirosakból és bordókból egyfajta öt körmön átívelő ombre-szerű alapot készítettem, majd a Lovely sárga sand-jával és a Jade Joy-al lángnyelveket festettem.






Nem tudom mennyire kifejező, mindenesetre egy hétköznapra is bevállalható manikűr lett szerintem.

A felhasznált lakkok:

Kisujj - Moyra Cosette
Gyűrűsujj - Golden Rose Matte 05
Középső ujj - Golden Rose Matte Satin 201
Mutató ujj - Moyra Florence
Hüvelykujj - alap 1 réteg Essence 117 I'm So Very (már nem kapható), topper Classics 174 - ezt Bubica küldte korábban

Lángnyelvek: Lovely Baltic Sand - Nr. 2.; Jade Diamond - Joy 
Fedőlakk: Moyra - Diamond Top Coat

Üdv:


8 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett.
    Örülök, hogy utólag becsatlakoztál te is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem hozni a többit is, remélem fel tudok majd zárkózni :)

      Törlés
  2. Szép lett, aranyos ez a kerek körömforma :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hiányzott már az ujjbeggyel történő érintés érzése :)))) Itt a tavasz, több kertészkedés, takarítás, stb... most a praktikum került előtérbe a körmeimet illetően :) örülök, hogy így is tetszik valakinek! :D

      Törlés
  3. Szia! Bocs, hogy ide írom, de gondoltam hátha lene kedved csatlakozni, létrehoztam egy G+ közösséget magyar beauty blogoknak: https://plus.google.com/u/0/communities/102556610188071802469

    VálaszTörlés
  4. Szupi lett ez a tüzes manikűr. :)

    VálaszTörlés