2015. május 2., szombat

Game of Thrones - House Arryn



Az Arryn Ház manikűrbe gyűréséhez a színeiket és a madármotívumot használtam fel. 

A kék alapot a Golden Rose Rich Color 59. szolgáltatta. 
Erre került a Lovely Top Jewel Nr.4 fehér glitteres toppere, amit kifutó termékként szereztem be. 

A madarakat Moyra No 03 fehérrel nyomdáztam, a Bornpretty Store-ról rendelt QGirl-004-es lemezen található mintával.

Sajnos a fedőlakk -  Moyra Diamond - elkente egy kicsit, mert ügyetlen voltam és hozzáérintettem az ecsetet a körmömhöz kenés közben. 

Tudjátok, csak a lakk érhet ilyenkor a körömhöz, az ecset nem...






Üdv:





4 megjegyzés:

  1. Csinos lett :) Na, én Moyrával nem kísérletezem, tuti elkenném a mintát, hiába minden trükk, maradok a GR-nál, igaz, más meg azt szokta leszólni, hogy keni a mintát, de nálam nem szokta.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az alapszín és az egész manikűr is. ;)

    VálaszTörlés