2015. május 21., csütörtök

Tavasz színei kihívás - Almazöld/Pisztácia


A kihívás utolsó állomásán az almazöld és a pisztácia van terítéken. Nos, azt biztosan tudtam, hogy az Essence Colour&Go 138 L.O.L nevű lakkját akarom használni, de abban most már nem vagyok biztos, hogy ez almazöld vagy pisztácia? Ennek oka, hogy a színhatás erősen függ a fényviszonyoktól és attól, hogy milyen más színekkel kerül össze.





Zöld almákat festettem két körmömre, ilyen lett:






Nézzétek meg a többiek munkáit is!



Üdv:



12 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, olyan vidám :)
    Tényleg sok arca van ennek a lakknak

    VálaszTörlés
  2. amazing and tasty design- I love the shade of green from Essence- lovely :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett, cukik az almácskák :)

    VálaszTörlés
  4. Pisztácia vagy almazöld...teljesen mindegy, a lényeg, hogy nagyon szép. Nagyon tetszik az alma is rajta.

    VálaszTörlés
  5. Hasonló megoldáson gondolkodtam én is, de mégis más irányba mozdultam...csak meg kellene írnom a bejegyzést :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is az almákkal teljesedik ki. :)

    VálaszTörlés
  7. Ugyanazt a lakkot használtuk úgy látom. Megnyugodtam így legalább, mert nem voltam biztos benne, hogy ez almazöld. :D
    Nagyon tetszik a manid! :)

    VálaszTörlés
  8. Hát nagyon édes lett, elmosolyodtam a képeken! :) :)

    VálaszTörlés