2015. május 21., csütörtök

Kiegészítés a Colour Alike 570 teszthez

Tegnap mutattam nektek egy csodás lakkot, ezt:


Minden korábbi véleményem változatlan, de kiegészíteném egy fontos információval amit az eltávolításkor tapasztaltam :

 A lakk nehezen jött le és befogta a körmeimet és a köröm körüli bőrt.

Ezt nem azért írom, mert le akarlak róla beszélni benneteket, csak szólok, hogyha használatba veszitek, akkor:

  • vagy dupla adag alapozólakkot, vagy alapozó +fedőlakkot is tegyek alá, így talán megelőzhető a sárga-zöld utószín a körömlemezen,
  • és annak érdekében, hogy a lemosás után ne legyen kékeszöld a bőrötök, semmiképp se dörgöljétek a lemosós vattapamaccsal, hanem a glitteres lakkok eltávolításához hasonló módon áztassátok inkább le - csak rövidebb ideig tartson! (Szóval az acetonnal átitatott pamacsot tegyétek csak rá kb fél percig a körmötökre, majd határozott mozdulattal egy irányba - értelemszerűen a körömágytól távolodó irányba - húzzátok le a lakkot.)


Végülis nem annyira durva a helyzet és a probléma a lakk szépsége mellett eltörpül, de engem azért mégiscsak bosszant egy kicsit, mert tök sokat és sokáig fáradoztam rajta, hogy szép tiszták, ápoltak és egészséges színűek legyenek a körmeim és most bumm...

Szóval lakkozás előtt ilyen volt a körmöm:



Lemosás után pedig ilyen lett:





A tisztesség kedvéért a kapcsolódó termékeket is leírom: 

  • alaplakk: az AVON körömkiegyenlítő alaplakkja volt, ami még soha egyetlen lakk hatására sem színeződött el korábban, vele sikerült kifehérítenem a körmeimet is, amint Instán már mutattam, szóval nem hiszem hogy ő a bűnös, de úgy tartottam korrektnek, hogy ezt az info-t is megosztom. Talán egy másik alaplakk jobban meg tudta volna védeni a körmömet... majd még próbálkozom. 
  • lemosó: a mindannyiunk által ismert és sokunk által kedvelt ISANA mandulás körömlakklemosót használtam.


Bocsánat, ha esetleg ünneprontónak tűnök, de mivel többen a képeim alapján kaptak kedvet a lakk beszerzéséhez, nem szeretném ha rossz véleménnyel lennének rólam a hiányos tájékoztatás miatt! 

Még mindig nem bántam meg, hogy megvettem, továbbra is nagyon tetszik, csak ezentúl elővigyázatosabb leszek vele :))) 

A fentebb írt két kis trükkel keserű utóíz nélkül élvezhetitek a smaragd ragyogást!!!


Üdv:




3 megjegyzés:

  1. Huh! Pedig a mani szép. Nagyon korrekt vagy, hogy leírtad a lakk hibáit is. Sajnos a zöld lakkoknál esélyes, hogy sárga lesz tőle a köröm, nekem lett már zöld is, miután lemostam :) Jó hosszú körmeid vannak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos muszáj ilyen hosszúra megnövesztenem, ha szép nőies formára akarom reszelni, mert alapból elég kis suták szegénykéim :)))))

      Törlés
  2. Én egy Catrice zöld lakkal (Blurred Limes) jártam így mostanában, hogy elszínezte a körmeim. Kipróbáltam alaplakk nélkül, pár percig volt csak a körmeimen és besárgult, barnult. Azt hittem a guta megüt. A bűnös lakk árnyalata nagyon tetszik, de nem merem használni.

    VálaszTörlés