2015. május 12., kedd

NSC 2.0. - Animals / Nature

forrás
A nyomdás körömkihívás 3. állomásán az állatok vagy a természet témák közül lehetett választani. Amint a kezdőkép elárulja, ezúttal a tigrismintára esett a választásom.


A manikűr elkészítéséhez egy olyan mintát választottam amiről igazából nem tudtam eldönteni, hogy zebra-, vagy tigriscsíkokra gondolt-e a lemez tervezője? Én mindenesetre készítettem már vele zebrás manit korábban és senki sem reklamált, kiváncsi vagyok, a tigriseshez mit szóltok majd! :)))






A manikűr alapja a Moyra No. 930 Frederique ami a Gel Look széria egyik sokoldalúan kihasználható darabja. Biztos sokan ismeritek, nem mai darab, azt hiszem tavaly nyáron dobták piacra. Két rétegben fed, gyorsan szárad, az én példányom kb. 1 éves és semmi minőségromlást, beszáradást, stb. nem tapasztaltam.

A kövekező lépés az volt, hogy az Essence - Colour &Go 191 Love is in the Air lakkjával minden körmöm közepére húztam egy-egy világossárga réteget, majd ennek a közepébe egy fehér Moda lakkal egy fehér csíkot is. Kedvező volt a koncepció szempontjából, hogy az Essence ecsete széles, lekerekített, lapított - így egy ecsetvonással szép széles csíkot lehet húzni, míg a Moda lakkot keskeny, hagyományos ecsettel látták el - ami most nagyon jól jött. 

A nyomdázáshoz a Moyra No. 35. feketéjét használtam, teljesen jól működött együtt a képen látható Bornpretty lemezzel.

Annyit még elárulok, hogy a sokréteges alap miatt ezúttal a nyomdázás előtt kentem fel egy réteg fedőlakkot, hogy egységesítsem és gyorsabb száradásra késztessem a felületet, ehhez a Moyra Gyémánt fedőlakkját használtam.

Üdv:



30 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz lett. A minta választásánál én is vaciláltam, hogy ez most tigris vagy zebra de én is tigrisnek szavaztam meg az enyémet :D

    VálaszTörlés
  2. amazing animal print, absolutely stunning :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a manikűr alapja. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam kitörni a hagyományos narancs-fekete tigriskliséből :)

      Törlés
  4. Szuper elegáns! :)) Neked nem mattul be másnapra ez a fedőlakk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Eddig nem volt ilyen problémám, viszont a száradása elég lassú nálam...

      Törlés
  5. Nagyon tetszik :) Nekem is megvan mindkét Moyra, nyomdázni is Moyrával szoktam többnyire, ha fekete vagy fehér minta kell.

    VálaszTörlés
  6. Hú, de jó lett! Még nem próbáltam ezt a mintát sosem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig érdemes, főleg annak aki olyan szépen tud nyomdázni, mint te :) Kiváncsian várom, hátha téged is megihlet egyszer egy tigris koma :)

      Törlés
  7. Egyszerűen nem tudom levenni a szemem rola annyira csodás.

    VálaszTörlés
  8. Uhh ez szuper lett és tetszik ez a lemez is, rá is csapok majd a Bornpretty oldalon :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett, tetszik ez a lemez. :)

    VálaszTörlés
  10. Cirmi! JÓ ez a csíkos átmenetes alap. :)

    VálaszTörlés