2015. január 29., csütörtök

Golden Rose Matte 05.

Többen jeleztétek, hogy szívesen látnátok további lakkteszteket a blogon, ezért ma is hoztam egyet. A Golden Rose Matte 05 számú bordó szépségre szeretném felhívni a figyelmeteket, mindjárt le is lövöm a poént a bejegyzés elején: ha mákotok van és még kaptok akciósan (345Ft/db) a Nailland-nél, akkor ne habozzatok beszerezni, ennyiért nagyon megéri.








A színe szerintem csodálatos! Két rétegben fed, könnyen kezelhető ecsete van, egyenletesen terül, gyorsan szárad. Ez kevésbé hozza elő a barázdáimat, mint a 30-as világoslila, de mintha ennek nem is lenne annyira matt a finishe. Inkább olyan fátyolos, vagy nem is tudom, nekem mindenesetre nagyon bejön.

Kíváncsiságból kipróbáltam egy sima fedőlakkal, két mikroglitteressel és egy matt fedővel. Mutatom a képeket:






Nagy-nagy vállon veregetést érdemlek magamtól, amiért úrrá lettem a fukarságomon és beruháztam ezekbe az akciós GR lakkokba, ha a többi szín is ilyen szuper, akkor nagyon-nagyon jó vételt csináltam velük!

Fedőlakkal vagy fedőlakk nélkül jobb? Ha fedőlakkal, akkor melyikkel?

Üdv:


8 megjegyzés:

  1. Hu nagyon szép ez a lakk.A matt verzió teljesen belopta magát a szívembe.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű színe van!! Fedőlakk párti vagyok mindig :)

    VálaszTörlés
  3. tényleg gyönyörű színe van , nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Fedőlakkal már az én szívem is megdobbant :D

    VálaszTörlés
  5. lovely and worm look ! GR matte is for me the best shaped bottle that i can found here !
    enjoy

    VálaszTörlés
  6. Nekem matton tetszik a legjobban, csodaszép piros :)

    VálaszTörlés
  7. Szépséges, matton igazi office.mani! :)

    VálaszTörlés