2015. február 15., vasárnap

Manicute 2015 - 4. Szerelem



Februárban elmaradhatatlan téma a szerelem, a Valentin nap okán. Nem igazán volt kedvem szívecskés ultra-romantikus manit festeni, ezért olyan mintán törtem a fejem, ami kifejezi a ragaszkodást, de mégsem szirupos.

Két gondolat versengett a fejemben, s mindkettő a vörös rózsa mint motívum irányába terelt. Egyrészt az esküvői csokrom vörös rózsákból állt, másrészt korábban elhatároztam, hogy a testvérem Meska boltjából is fogok "szemezgetni" ihlet után. Hogy-hogynem talátam is egy szerelem témájú alkotást, az alábbi ajándékátadó dobozka személyében:


A dobozka megvásárolható itt: http://www.meska.hu/ProductView/index/1117817

A manikűrben a rózsa mintát és a rózsa színeit vegyítettem. A vörös-zöld ritmust egyetlen mintás köröm töri meg. A fehér alapot a Moyra Chantal és a Golden Rose Wow! 02 duettje szolgáltatta, erre kerültek szabad kézi festéssel a rózsák és a levelek.







A lakkokat úgy fotóztam le, hogy látsszon a nevük, számuk. Lustaság fél egészség, mindig mondom!



Készült a hétvégén egy olyan mani is, ahol csak a két fehér lakk adott elő duettet, alap a Moyra Chantal volt 2 rétegben erre kerütl a GR WOW! 02 került egy réteg. Instán már szerepelt, mutatom itt is:


Ugye szép így is? Szerintem olyan mint egy esküvői ruha... 


Üdv:


20 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon tetszik. Nekem sosem sikerül ilyen szép rózsát festenem. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én genotherm fólián (ismertebb nevén bugyin) gyakoroltam eleinte, de most már rááll a kezem :)

      Törlés
  2. Szép lett a manikűröd!:) Tetszik,hogy rózsákat festettél.

    VálaszTörlés
  3. Ez a GR lakk vakító! :O
    Na, de a Valentin-napi manikűröd is szép lett, nagyon tetszenek. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Önmagában egy kicsit retro, de fehér alapon szerintem is őrjítő :)

      Törlés
  4. I like roses on the nails and you created fantastic floral design :)

    VálaszTörlés
  5. cute
    NICE POST DEAR
    i am following your blog with gfc, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/
    thank you

    VálaszTörlés
  6. Szép lett, teljesen nyilvánvaló a rózsamotívum, de eszembe sem jutott ezekben a szerelmes napokban :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, tetszenek a színek és az ötlet is.

    VálaszTörlés