2015. február 3., kedd

ÚJ!! Golden Rose WOW! 02 és 07 teszt

Végre, végre és végre! A Nailland újdonságai között szerepel egy kollekció, amit a hozzám hasonló mentalitású és igényű fogyasztókra terveztek. Hurrá!



Ez a Golden Rose WOW! kollekció, amiben kis kiszerelésű, 6 ml-es lakkok vannak, baráti, 330Ft/db áron. A színválaszték gazdag, a klasszikus stílustól a játékosságig mindenki talál magának tetszőt köztük. 


Gyakran váltogatom a körmeimen a színeket, ezért nem fontos hogy mondjuk egy hétig kibírja a lakkozás. Sokféle lakkot akarok és mindig valami újat, hisz imádom a változatosságot és mindezt olcsón akarom! :) 

Természetesen a jó fedés, a könnyű kezelhetőség, a gyors száradás is elvárás, kíváncsi voltam ezekben a paraméterekben hogy teljesít? Szándékosan két "érzékeny" színt rendeltem, egy selyemfényű törtfehéret és egy nude-szerű kémes árnyalatot. Azt reméltem, hogy kb. Golden Rose Rich Color szinvonal lesz, mert azzal a szériával nagyon elégedett vagyok. 

Jelentem, ez sem okozott csalódást. Pontosan azt kaptam, amit vártam :)




Sajnos már szürkület volt, amikor időt tudtam szakítani a tesztre, de még sikerült vaku nélküli képeket készítenem. Most légyszi nem a körömbőrre koncentráljatok - mert két szülői értekezlet között futtában készült el a poszt - de én akartam lenni az első, aki megmutatja nektek az újoncokat. Remélem nem bánjátok a nagy sietséget!

A fehér 3 réteges és kicsit csíkos, de ennél a finish-nél ez szerintem normális. A nude 2 réteges, és ami külön öröm, hogy nem "ordítanak" ki alóla a barázdáim. A képen fedőlakk nélkül láthatóak mindketten. Szépen és egyenletesen terülnek, nem buborékosodnak, ár-érték arányuk teljesen rendben van. 

Ha nem akarod a fél vagyonod lakkokra költeni, mert bűntudat nélkül szeretnéd álomra hajtani a fejed azokon a napokon is, amikor muszáj meglepned magad valami újdonsággal, akkor ezek a lakkok jó megoldást jelentenek majd számodra is. ;)



Üdv:


12 megjegyzés:

  1. A nude kifejezetten tetszik ^_^ szét nézek majd élőben milyen a kínálat. Nagyon jó hogy ilyen árfekvésű és mennyiségű lakkot lehet kapni :)

    VálaszTörlés
  2. "Ha nem akarod a fél vagyonod lakkokra költeni, mert bűntudat nélkül szeretnéd álomra hajtani a fejed azokon a napokon is, amikor muszáj meglepned magad valami újdonsággal, akkor ezek a lakkok jó megoldást jelentenek majd számodra is. ;)"
    Végre!!!! Nem vagyok egyedül..

    a nude nekem is nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Ne kísérts :) Pont a kis kiszerelésű lakkokat vadászom, 8ml nekem az ideális, de ha 6, az is jó :) A krémes tetszik. Komolyan próbálom itthon visszafogni magam ebben a témában, de azért feltűnő, hogy megint vettem pár lakkot, bár igaz, fogynak is.

    VálaszTörlés
  4. Na most el gondolkodtam komolyan, hogy egy időre fel hagyok a géllakkozással :D Megnéztem a Nailland honlapján, hogy milyen árnyalatok vannak még belőle, hát az első oldalon jöhetne majdnem mind :D :D Ajajj... :D
    Nagyon szépek ezek a lakkok, különösen a nude tetszik nagyon. Korábban Essence-ből volt hasonlóm aminek már majdnem kávés hatása volt, és azóta sem találtam olyasmit. De ezek a lakkok gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj de jó! :))) Tegnap vettem is egy darabot, merthogy párral nyomdázni is szépen lehet. ;)

    VálaszTörlés
  6. oh what a cute bottle,i have never saw this , and dont have ! super

    VálaszTörlés
  7. Úristen, de szuperek! Ilyen selyemfényű lakkban töltöttem a leánykorom! :))))) Még jó, hogy nehezen tudok eljutni a Nailland-be :))

    VálaszTörlés
  8. Jajj de örülök, hogy jó a minőségük! Biztosan fogok belőlük rendelni. Sokat :D

    VálaszTörlés
  9. The nude on your pointer and middle finger looks nice :)

    VálaszTörlés
  10. The nude on your pointer and middle finger looks nice :)

    VálaszTörlés
  11. Én is vásároltam párat, ár/érték arányban verhetetlenek. :)

    VálaszTörlés