2013. október 14., hétfő

Közérdekű: Bornpretty akció!!!

A Born pretty store blogon olvastam az alábbi hírt, amit szeretnék megosztani veletek, hátha valaki szeretne akciósan rendelni:


The Born Pretty Store 3rd Sale Anniversary is coming ! 

From Oct.15th ~16th . For all goods 20% off !!!


Sok újdonság van, én a cicanadrágokhoz már kissé túlkoros vagyok, de szerencsére körmös holmik is akadnak szép számmal, például aranyos 3D-s díszek játékos kedvű körömmániásoknak :)

Itt lehet megrendelni
Aki hallja adja át :)

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. :) igen, én is így érzek, amikor már a nézelődés fázisában vagyok, akkor csak idő kérdése, hogy elveszítsem a kontrollt :)

      Törlés
  2. Nekem fenntartásaim vannak a webshoppal kapcsolatban. Júniusi rendelésem nem érkezett meg, írtam nekik, állítólag újra küldték a dolgokat, de még mindig nem érkezett meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem hangzik jól, nekem szerencsére eddig még nem volt negatív tapasztalatom.

      Törlés