2013. október 28., hétfő

ManiCute - Halloween



Az Őszi körömkihívás során már érintettem a Halloween témáját. Aki olvasta tudja, hogy ez kicsit távol áll tőlem, de nem annyira, hogy nemet mondjak egy olyan nagyszerű kezdeményezésre, mint a ManiCute kihívás, melynek első állomását láthatjátok.

Szerettem volna valami egyedit alkotni a kihívás tiszteletére. A neten fellelhető minták közül is választhattam volna, de izgalmasabbnak gondoltam egy saját ötlet kidolgozását. Sorra vettem a szóba jöhető motívumokat tök, pók, szellem, múmia, frankenstein, vértócsa, szellemház, fekete macska, denevér, temető, boszorkány stb. de ezekkel rengeteg klassz manikűr szerepel a blogokon, ezért ezt a vonalat most kihagytam. A "kaszás" figurájával viszont ritkábban lehet találkozni a körmökön, ezért ezt választottam. Egy kis extrával. :)

Nyomokban feminista eszméket is tartalmazok, ezért nem magát a kaszást, hanem a feleségét ábrázoltam - hiszen az asszonynépnek is megjár egy kis népszerűség.

A végzet asszonya emancipálódni akar.
Rendezvény szervezőként épít karriert. :)

A meghívó kicsit elnagyolt, de olvasható :)
Én az x-sell potenciált is látom - de ez szakmai ártalom.

A dress-code még kiforratlan, ötleteket elfogadunk! ;)



Nézzétek meg a többiek munkáit is!

9 megjegyzés:

  1. tyűűűű nagyon szuper lett a tiéd :)

    VálaszTörlés
  2. Szupi lett. Nagyon vagány az a kaszás. :D

    VálaszTörlés
  3. A középső ujjad nagyon vagány,de az összhatás is jó lett!! *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kreatív lett a manid.gratula!:)
    Nagyon tetszik.:D

    VálaszTörlés
  5. nagyon szupi!! tetszik, hogy annyire más, mint amit úgymond megszokhattunk! :) ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a Lora lakk! és a mani is jó lett! :)

    VálaszTörlés