2013. október 23., szerda

Elfeledett szépség

Nincs akkora körömlakk gyűjteményem, mint egy "normális" körömlakk mániásnak, mégis előfordul hogy elfeledkezem egy-két szépségről. A körömlakkozásban ritkán érvényesül a FIFO módszer (könyvelésben: a legrégebbi beszerzést használjuk el legelőször - aki tudta attól bocsi) de nekem lelkiismeret furdalást okoz, ha nem használok valamit, amiért pénzt adtam - még akkor is, ha csak kis összeget áldoztam rá. 

Egyébként a legrégebbi lakkom egy Jollie France körömlakk, amit még ifjú házasként vettem, amikor még nem tudtam hogy majd csak kb 15 év múlva fogom abbahagyni a körömrágást. Pontosan nem is emlékszem mikor került hozzám, de tuti, hogy még a gyerekeim születése előtt. Ha azt vesszük, hogy az idősebbik idén múlt 14, nos... igen, az a körömlakk nem egy mai darab, viszont a mai napig tökéletes állapotban van nem sűrűsödött be, nem száradt be, ráadásul még mindig kapható - a 30-as árnyalatról van szó. :) 

De ez a poszt most nem róla szól, hanem egy sokkal fiatalabb társáról, az  Essence @holografics.com Gagalectric - ről, amit kb. 2 éve vettem.

Akkoriban fogalmam sem volt mit lehet várni egy holografikus lakktól. Akkor én azt hittem a holografikus jelző a gyöngyházfényű körömlakk puccosabb neve. Mai szemmel kifejezetten túlzónak érzem a termék elnevezését, hiszen ez a körömlakk köszönő viszonyban nincs a hololakkok szikrázó - sziporkázó színkavalkádjával, sőt még duokrómnak is gyengécske. Ennek ellenére nagyon szép - én fedőlakknak használom, ahogy minden más lakkot is, aminek gyenge a fedése. Kentem már rózsaszínre, lilára, bézsre, kékre, mindegyikkel jól mutatott.

Ezúttal a világoslila (Purple Rain) Rimmel Salon Pro lakk volt az alany, két réteg került belőle az Essence lakk alá. Ilyen lett:



Sajnos csak vakus képeket tudtam készíteni. Szerintem szépen együttműködik ez a két szín, nekem tetszik. 

Nektek hány éves a legidősebb körömlakkotok és milyen állapotban van?

8 megjegyzés:

  1. :O nagyon szép, bámulatos! :O Kíváncsi lennék,hogy milyen egy világos rózsaszín és egy nagyon sötét lakkon :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik *_* az Avonos lakkjaim voltak kb 3 évesek de azok megromlottak ki kellett dobnom. Volt régi Manhattan lakkom vagy 6 éves volt mire elfogyott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a NYC-ek voltak eddig a leggyorsabban besűrűsödő körömlakkok. Kb. fél évig bírták.

      Törlés
  3. Jól mutatnak így együtt. Nekem szintén JF lakkom van, ami nagyon régi. Nem is emlékszem mikor és hogyan került hozzám, mert magamat ismerve, ilyen csúf zöldet biztosan nem vettem volna meg :)

    VálaszTörlés
  4. Óh nagyon szép ez az essence, ezen a Rimmelen... <3
    Úgy tervezem januártól visszafogom magam és több lesz az egyszerű manikűrös poszt, és pont ilyeneket akarok, lakkokat kombinálni. A sok nailart mellett az ilyenekre "nem jut időm". :S
    A FIFO-n besírtam. :D (Számviteles voltam az egyetemen) Hát tényleg ritkán érvényesül ez az elv a lakkoknál.... :D De teljesen megértem a filozófiát, hogy amiért pénzt ad ki az ember azt használni kell! :D

    VálaszTörlés