2013. október 6., vasárnap

Szivárvány körömkihívás 5. - Türkiz

Amikor a kihívás témáit nézegettem, a türkiznél megdobbant a szivem. Fantasztikus manikűröket lehet taláni a neten ezzel a színnel. Főleg azok tetszenek, amik a türkizkövet imitálják. 
forrás
Tutorial-t is találtam hozzá itt és egy másik hasonlót itt, de sajnos ez a vizes-spriccelős dolog amivel a fekete erezetet készítették, nekem egyáltalán nem jött össze. Ha valaki közületek meg tudja csinálni, nagyon szivesen vennék tőle jó tanácsokat a siker érdekében. Addig is kénytelen voltam valami olyat kitalálni, amit képes vagyok önállóan elkészíteni anélkül, hogy sikítófrászt kapnék közben. Visszatértem tehát kedvenc saját módszeremhez, az eltérő színek egymásra festéséhez. 

Volt itthon egy sötétebb, inkább zöldbe hajló kékeszöld Rose Nail lakkom de ennek elég "műanyag színe" van, nem olyan mint egy féldrágakő. Kiguberáltam hát a dobozomból a világoskék Bornprettystore holo lakkot hozzá. A pénteki posztban szereplő sötétzöld BP-hoz hasonlóan ennek is elég gyenge a fedése, topperként viszont egyensúlyba hozta nekem a zöld-kék arányt a türkizemben - sajnos igazi türkiz szín nincs (még) a gyűjteményemben.

Ilyen lett, ragyogó napfényben a kék, szobában inkább a zöld szín érvényesül - fotózni is nagyon nehéz, mert tényleg minden fényben más színt mutat.




Egy kis laza aranybeütést még adtam neki, de ezen már biztos nem csodálkoztok a tegnapi "kedvences" bejegyzés után :) 

Szegény napfény azt se tudta mikor hol csillanjon!
Nektek hogy tetszik?




7 megjegyzés: