2013. október 21., hétfő

Mértéktartó csillogás

Ma egy nagyon egyszerű manikűrt hoztam. Ebben a fáradt szürkés de kellemes időben egy kis finom meleg csillogást kívántam. Az Essence 120 Cookie Love lakkot sok blogon láttam már,  arany mikro csillámokkal gazdagon ellátott bézses-barna lakk. 

Ezt viseltem az Őszi körömkihívás - Levélhullás/levél fordulójában az egyik ujjamon. Most két rétegben került a körmeimre, erre kentem a Jollie France arany csillámos lakkját, majd erre a Lovely Nr117 topperét, ami szintén nagy népszerűségnek örvend a körömlakk rajongók táborában. Nekem nagyon tetszik, hogy a rézszínű nagyobb glitterek mellett sok kis piros csillám is helyet kapott benne. Narancsos alapon már mutattam ebben a bejegyzésben, de biztos kipróbálom még feketével, bordóval és/vagy pirossal is. A lényeg hogy biztos lesz még vele bejegyzés. :)

Most tehát ebben a maniban virítok:


természetes fényben

természetes fényben - közelebbről

alkotótársaimmal


vakuval
Hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Napfényben biztos nem mértéktartóan csillog :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, tényleg az őszi levelekre emlékeztet:)
    Légyszi nézz be a blogunkra, és ha van kedved kövess minket :)

    VálaszTörlés
  3. ez gyönyörű körömlakk ahogy csillog :) csodás!

    VálaszTörlés
  4. Szép ez a Lovely, én egy másikat vettem meg ebből a kollekcióból, de még nem volt alkalmam normálisan kipróbálni :(

    VálaszTörlés
  5. Pretty mani. Lovely is a Polish series made by Wibo so I'm glad to see it here :)

    VálaszTörlés