2013. október 4., péntek

Méregzöld aranyos

Nagyon piszkálta a fantáziámat az a méregzöld Miss Sporty lakk amit a minap találtam. Már hoztam vele egy manit, de az nem igazán tetszett. Ezért megfogadtam T.Andi tanácsát és csillivilli tuningot vetettem be. Azt hiszem egy kicsit talán át is estem a ló túloldalára, hiszen az eredeti szín alig látszik :)

Igazság szerint a BP holo lakkjainak elég gyenge a fedése és mivel igen pici adagokban mérik, nem szívesen kenek belőle alkalmanként három-négy réteget. Ellenben ha alá alapozok egy jó kis erős színnel, akkor elég egy réteg is. Így ugyanazt a holo hatást kapom gazdaságosabb kivitelben. Az arany mintát azért tettem rá, mert négy fal között nem érvényesül a holo hatás és úgy elég "harrypotteres"... :)

Ilyen lett:





T. Andinak innen is köszi a tippet! :)

8 megjegyzés:

  1. Ez nagyon gyönyörűsége lett! :D
    Jót tett a méregzöld lakknak a holo és az arany díszítés.:)
    Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  2. Wow! Tegnap agyaltam,hogy rendelni kellene...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a világoskék és a világoslila van még meg. Előbbivel most vasárnap hozok posztot, utóbbival már készült korábban, Lucerna Nail Art címmel találod meg ha kíváncsi vagy rá. Összességében véve jó kis lakkok, de tényleg elég gyengén fednek úgyhogy ezzel így kell kalkulálni.

      Törlés
  3. OMG :D Ez valami csoda :D Holo+arany, igazi nyerő párosítás. Gyönyörű, de tényleg :)

    VálaszTörlés
  4. szívesen :) Nagyon szépséges lett, igazán kreatív vagy :) tetszenek a gazdaságos ötleteid is :)

    VálaszTörlés