2013. október 27., vasárnap

Szivárvány körmös kihívás - Pink!

Egyébként ez a kedvenc koncert dvd-m tőle













A színek közül az utolsó állomáshoz, a pinkhez érkeztünk. Az én manim ezúttal téma a témában, ha pink, akkor P!NK :) Imádom Pink zenéjét, a hangját, a szövegeit, a táncát, az akrobata mutatványait, a ruháit, a látványos koncertjeit és "ámblokk" az egész nőt úgy ahogy van! :) 

A lakkválasztás nem okozott túl nagy fejtörést, hiszen egyetlen pink lakkom van, a Miss Sporty 130-as színe, amit inkább nyáron szoktam használni. Kiegészítő színnek szintén egy Miss Sporty lakkot, a szürke 425-öt választottam, a díszítéshez egy kis pirosat, fehéret és feketét és egy vékony ecsetet. Ez lett belőle:















Végül egy jelenet a koncertből - kedvenc együttesem világhírű számát dolgozta fel a kedvenc külföldi női előadóm: 



Szerintem a Queen - jelmezeivel, díszleteivel, szövegeivel - igen gazdag képi inspiráció anyagot tett le az asztalra, akár egy teljes kihívást fel lehetne rá építeni, de ugyanez elmondható Pinkre is.

Vállalkozó szellemű körmös lányok, érdekelne benneteket egy-egy együttesre, előadóra épülő kihívás?

10 megjegyzés:

  1. Szép lett. :) Jók ezek a Miss Sporty lakkok. :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon aranyos az a szív meg szép lett!!

    VálaszTörlés
  3. nagyon bírom P!nket. igazi belevaló csajszi
    szuper lett a mani is!!!

    VálaszTörlés
  4. Tök jó lett a mani, a szárnyas szív nagyon bejön! Én is szeretem P!nket, a mai énekesnők közül neki van az egyik legjobb hangja.

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok, örülök hogy nektek is bejön :)

    VálaszTörlés
  6. Jó lett ez a mani is. :) Szívesen hallgatom P!nket, de nem tartozik a nagy kedvenceim közé.

    VálaszTörlés
  7. Beautiful manicure!! I love it!

    XOXO!

    VálaszTörlés