2013. október 12., szombat

Őszi körömkihívás - 6. Gomba




Elérkezett az őszi körömkihívás 6. állomása, ezúttal a gomba volt a témánk.
Kicsit személyes, kicsit vicces manikűrt készítettem.

Amikor láttam, hogy "gombászni fogunk", már tudtam, hogy az egyik kedvenc gyermekkori mesémből fogok ihletet meríteni. Ez a mese a Kisvakond :) Akinek van 5 perce visszautazni a gyerekkorába, vagy csak szeretne mosolyogni egyet, bátran kattintson erre a linkre: Kisvakond és a gombák . 

Azok részére akik nem szeretik ezt a mesét és nem akarják megnézni, hoztam egy képkockát belőle, így szemléletesebb lesz hogy mit szerettem volna megjeleníteni a körmeimen:


Az az érdekes ebben a mesében, hogy generációkon átivel a sikere. 

Alapszínnek a NYC Runners Paradise lakkját kentem fel két rétegben. Erre jöttek a már jól ismert Miss Sporty 470-el a fűszálak, vékony ecset segítségével. Ezután szintén egy Miss Sporty következett, a franciavég készítéséhez ajánlott fehér színnel a gombák testét festettem meg. A kalap belsejéhez az Essence  118  Little Miss Sunrise-t használtam, a képet a fekete Lovely lakkal fejeztem be. A fotózás közben rájöttem, hogy egy mattítást még elbír, ezért a Miss Sporty Check Matte lakkjából is felvittem egy réteget a "gombás körmeimre" :) szerintem jót tett neki. Nagyon-nagy pirospont a Miss Sporty mattító lakkjának, mert nem kente el a mintát! Most már beszéljenek a képek:

Itt még fénylenek a kacarászó gombáim :)

Lemattítva jobban tetszik...

Ezeket a lakkokat használtam és ezt a képet akartam megfesteni.

Tájkép csata után :)
Lássuk mit alkottak a többiek: 








8 megjegyzés: