2013. október 26., szombat

Őszi Körömkihívás 8. Halloween


Hihetetlen, de lassan az októbernek is vége. Nemrég még a nyarat sirattuk, most meg már a Halloween van napirenden. Az én életembe ez az "ünnep" valószínűleg soha nem fog gyökeret verni, mert a  Mindenszentek jobban kifejezi amit az elmúlással kapcsolatban érzek (méltóság, tisztelet, megbékélés).

A játék kedvéért azonban elvonatkoztattam a fentiektől és a magam módján megtaláltam benne a kihívást. 

A szimbólumok közül talán a legártalmatlanabbat, a sütőtököt választottam és igyekeztem egy ünnepélyesebb változatot készíteni.








A felhasznált lakkokat már mind ismeritek:
- a szürke Miss Sporty 425 (amit potom 52 Ft-ért vettem)
- az aranycsillámos Jolly France 16
- a narancsok Essence 117 és 118-ból keverve
- a zöldek NYC Runners Paradise-ból és Miss Sporty 470-ből keverve
- a tökös körmeimet végül Miss Sporty mattítóval borítottam

Hogy tetszik ez az "anyukásított" Halloween manikűr?



6 megjegyzés: