2013. október 19., szombat

Őszi körömkihívás - 7. Levélhullás/falevél


Nyakig ülünk az őszben, ez már a 7. állomás a kihívásban. Nagyon szép témát érintünk ezen a hétvégén, a lehulló falevelek inspirálnak bennünket. Ez a hétvége kicsit zsúfoltabb mint általában, ezért nem tudtam túl sok időt szánni a manikűr elkészítésére, remélem ez nem vesz le sokat a végeredmény minőségéből. Most csak a gyűrűsujjamat tudtam dekorálni, szerettem volna a fűbe hullott sárga-barna-vöröses színű levelek, az avar látványát imitálni, kicsit impresszionista felhanggal. Kevésbé romantikus megközelítésben is megfogalmazom: sokféle őszies színű pacát ejtettem random módon, amiket fedőlakkal egységesítettem. A többi körmön a fő színeket emeltem ki, a lehullott levelek sokfélék lehetnek: a nyárfáké sárgák, a barackfáké narancsosak, a diófáké aranybarnák, a vérszilváé pedig ilyenkor is bordók. Lássuk mi sült ki belőle:

beltérben - vakuval

a szabadban - árnyékban

a szabadban - napfényben


a délutáni napfényben újra

tettestársaim
(ilyen sokat még sosem vetettem be egyetlen manihoz)

a fő színek :)
Szerintem ezeket a lakkokat ti is jól ismeritek, néhányat már külön is bemutattam vagy más kompozíciók részeként. Átjött valamennyire az őszi levelek hangulata?




5 megjegyzés: