2013. október 15., kedd

Körömlakkon géllakk? Kísérlet 1. rész

Amikor a géllakkok bejöttek, azt olvastam valahol, hogy a géllakkot vagy zselés alappal, vagy géllakk alappal kell használni. A műkörömhöz képest (körömrágásról való leszokásban segített - bár eleinte a műkörmöt is "lerágtam") nekem megváltás volt ez az innováció, többféle márkát kipróbáltam belőle és többé-kevésbé elégedett is voltam velük. 

Legutóbb az e-bay-ről rendeltem egy Milde East szettet. Ezzel sem volt különösebb gondom - ár-érték arány tekintetében különösen nem. Ennek ellenére mostanában hanyagoltam, mert nem szeretem az előkészítéssel és eltávolítással járó macerát. Az is hozzátartozik az igazsághoz, hogy hosszú távon "elfáradnak", meggyengülnek a körmeim az ilyesfajta igénybevételtől. Ezért az utóbbi hónapokban a géllakkjaim jobb híján a dobozukban porosodtak.

A napokban legnagyobb meglepetésre azt olvastam Lexánál, hogy hagyományos körömlakkal készült manikűrjét gél lakkal fixálja. Nem hagyott nyugodni a gondolat és kipróbáltam. Az alap a tegnapi Őszi Fények manikűr volt, erre vittem fel egy réteget az egyik Middle East színnel (057).


Mint látjátok, ez egy átlátszó rózsaszínes-barnás lakk, amiben sok-sok tarkabarka csillám található. Mindenképp kell alá valami szín, ha szeretjük elfedni a szabadszélt, mert nem lehet olyan vékonyan kenni mint egy Crystal Nails-t például. A Mild East esetében maximum 2 réteg jöhet szóba, ennél több már nem esztétikus. Legalábbis nekem nem tetszik a természetellenes, vastag köröm. Ezt a gél lakkot én kétszer két percig lámpázom és efölé már nem kell fedőréteg, nem kell fixálni sem.




Nem ez álmaim manikűrje, de most nem is ez volt a cél, ezúttal a kísérletezés motivált. Kíváncsi vagyok hogy fog viselkedni, hány napig bírja, hogy tudom leszedni? 

Majd beszámolok a fejleményekről! :)


Follow my blog with Bloglovin

5 megjegyzés:

  1. kíváncsi vagyok én is rá, hogy teljesít. :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira szép ez a színes csillámos lakk. Én most valami hasonlóra vadászok! Nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Eddig úgy néz ki beválik :) Semmi jele pattogásnak, repedésnek, levegősödésnek... pedig lakk van alatta semmi bolyhosítás, primer, bonder ... ha ez beválik akkor új dimenzió nyílik, hiszen a géllakkba sokkal könnyebb csillámot, glittert keverni, mint hagyományos lakkokba, sőt a köveket is jobban tartja.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a mani! :) Csak úgy sziporkázik. Én most barátkozom a géllak gondolattal, egyelőre még kell vennem 1-2 dolgot, de még mertem nekiállni...

    VálaszTörlés