2013. október 29., kedd

e-bay mini haul - csillogó apróságok

Ez a bejegyzés most egy nagyon egyszerű manikűrt tartalmaz, ne nagyon keressétek benne a kreativitásomat! Most csak szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy megbízható e-bay eladót, akitől az alábbi tarkabarka apróságokat rendeltem ingyen postával, nagyon jutányos (0,99 USD/csomag) áron. Arra gondoltam közkinccsé teszem a tapasztalatomat, hátha akad köztetek valaki, aki - hozzám hasonlóan lélekközösséget  mutat a szarkák nemzetségével és ennek okán - imádja a csillogó-villogó mütyür díszeket. 

Ezeket szereztem:


A négyzetek 2*2 mm, a háromszögek 3*3 mm nagyságúak. Eredetileg talán nem is körömdíszítőnek szánták, mert bármilyen egyéb kreatív hobbihoz kiváló kellék lehet. (Például karácsonyfadísz gyártáshoz vagy kisebb tárgyak, pl. ékeszerdoboz vagy képkeret díszítésére.) 

A szállítás ingyenes volt, egy-egy zacskó elvileg 1000db kövecskét tartalmaz - de ezt nem ellenőriztem le. :D Kis bubis boriban érkezett meg a küldemény, két hetet kellett várnom rá.

Az eladó, akitől rendeltem beadsfinding, aki nagyon sokféle portékával kereskedik. A körmös cuccok mellett nagyon sok ékszerkészítő kelléket is árul, azt hiszem lesz még a boltjában keresnivalóm, mert időnként én is készítek egyszerűbb bizsukat. 

Most gyorsan csak egy fekete alapra dobáltam fel a zöld négyzetek közül néhányat, hogy kihasználjam délutáni napsütést a fotózáshoz:

így néz ki az ablaknál beszűrődő fényben

Ilyen közvetlen napfényben...

... nagyon-nagyon szépen csillog :)

és ilyen vakuval.
Szerintem jó vétel volt :) Nektek hogy tetszenek ezek a kövecskék, milyen kompozícióban használnátok?

6 megjegyzés:

  1. ez pont jókor jött nekem.köszi szépen:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon dögös :) nekem is kellene ilyen kütyüket rendelni, már régóta tervezem, de mindig valami elvonta a figyelmem.

    VálaszTörlés
  3. Húúú nagyon szép köröm díszek! Jó lett ez a sötét manikűr feldobja a dísz is!

    VálaszTörlés
  4. ohh de jó. *-*
    nekem szív, meg kör alakú díszítőköveim vannak. *-*

    VálaszTörlés
  5. SZupi szerzemények, a mani meg nagyon jó. :)

    VálaszTörlés