2013. október 14., hétfő

Napi gyors - őszi fények

Ma valami gyorsan, egyszerűen elkészíthető, visszafogott manikűrre volt szükségem. Ha nincs időm vacakolni, de valami tutira szépet akarok, akkor a China Glaze lakkokat veszem elő. Eddig csak kettő van, de most már Magyarországon is lehet kapni, így valószínűleg megváltoztatom a vásárlási szokásaimat. Szent elhatározásom, hogy most egy darabig ellenállok a párszáz forintos akciós lakkok csábításnak és inkább gyűjtök egy-egy megbízhatóbb, univerzálisabb darabra. 

Mindkét szépségemet megmutattam már külön-külön itt és itt de most szerettem volna látni, hogy mutatnak együtt. Legnagyobb örömömre nagyon szépen egymásba simulnak. Bizonyos szögből szinte nem is látszik hogy két szín van a körmömön, más fényviszonyok mellett viszont kifejezetten feltűnő. Ezt próbáltam fotózni több-kevesebb sikerrel. :)





Számomra ez egy ideális hétköznapi viselet. Nektek hogy tetszik így együtt a két szín? 

5 megjegyzés:

  1. szép lett, tetszik ez a két szín együtt. :)

    VálaszTörlés
  2. Jól passzolnak a színek :) Megéri CG lakkokra befektetni, mert egész jó áron, jó minőséget kapunk...szerintem. Van már jó pár CG lakkom, igaz, mindet kintről rendeltem, (ebay-en vettem), legtöbbjét 1400 Ft körüli áron (postaköltséggel együtt) Ahogy néztem, itthon is ilyen árban lesz...csak lehetne már rendelni a webshopban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A LakkHatalom blogon olvastam, hogy 4990Ft -ért meg lehet venni egy 6 db-os szettet... szerintem ennyit bőven megér!

      Törlés