2013. október 20., vasárnap

Jégbe fagyott űrpor

Rimmel Space Dust - Aurora
árnyékban
Rimmel Space Dust - Aurora
napfényben
Szeretem a sand lakkokat, de némelyik azért már túl sand nekem :) Mondjuk amelyik kiszaggatja a nylon harisnyát :))) 

A Rimmel Space Dust Aurora-ja ilyen. A swatch-okon nagyon megtetszett ez a bézses szín, de sajnos be kell ismernem, rajtam nem áll jól. 


A lakk szép ugyan, de sajnos a fehér bőrömön "olyan semmilyen". Szépen csillog, de mégsem az igazi. Ráadásul nem tudok vele rendesen öltözködni. A Lovely Baltic Sand-jával nem volt ilyen gondom. 

Sebaj, kentem rá egy kis géllakkot - tudom, "ágyúval lőttem ebihalra" egy sima fedőlakk is elég lett volna, ahhoz hogy megmeneküljenek a harisnyáim... de beindult a fantáziám. Azt találtam ki, hogy olyan hatást keltek, mintha jég alól ragyognának fel a homokszemek. Ez azért izgalmas, mert a homokról általában a meleg, napos tengerpartok szoktak eszünkbe jutni, én most mégis jégre asszociáltam, hiszen az űr fagyos.

Gél lakk fedéssel - napfényben

Gél lakk fedéssel árnyékban
Rimmel Space Dust - Aurora

Mild East 035 gél lakk
Mild East 035 gél lakk
A géllakk is tartalmaz egy kevés ezüst csillámot, de ez elhanyagolható mennyiség. Ezt a színt nem ilyennek képzeltem amikor megrendeltem a netről, mert a termékfotó csalóka volt, inkább gyöngyházas fehérnek tűnt. Enyhítő körülmény, hogy ez csak egy darab egy 12 db-os szettből, valamint az, hogy jól használható átlátszó fedőlakként, mert az a pár kis csillám "nem oszt, nem szoroz".  








3 megjegyzés:

  1. Elég ütős lett gél-lakkal! :O :)

    VálaszTörlés
  2. Paff lettem a gél lakkos verziótól! Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is, csak az a baj, hogy nem bírom sokáig elviselni magamon a géllakkot, mindig lepattogtatom :S

      Törlés