2013. október 19., szombat

Szivárvány körmös kihívás 7. - Lila

Sokat akar a szarka de nem bírja a ... ez bizony nagy igazság jöttem rá újfent, amikor rádöbbentem, hogy túl nagy fába vágtam a fejszémet :) 

Ezt szerettem volna megvalósítani, de van az a hiányosság amit nem lehet kompromisszumokkal áthidalni. 


Lássuk a körülményeket: sminkszivacs helyett mosogató-szivacs, Zoya lakkok helyett olcsóbb társaik, profi körmös tudás helyett amatőr próbálkozás.

Nem is tudom mit gondoltam, amikor egy NYC+Miss Sporty franken sötétlilával, egy Miss Sporty fehérrel (french white) és egy gyenge fedésű Rimmel orgonalilával futottam neki a feladatnak... mertem nagyot álmodni ez az igazság.

Eredmény: ragacsos, vastag, buborékos, nehezen száradó manikűr

+ egy extra hiba: körömágytakarítás közben belenyúltam a mintába. A kinagyított fotón ordít, hogy mégis sikerült jókora adag lakkot rajtahagyni a körömbőrön...
Fentiek tükrében, hirtelen felindulásból lemostam az egészet és nekiláttam egy sokkal egyszerűbb lila kompozíció megalkotásának. Hiszen az mégsem járja, hogy selejttel nyomuljak egy kihíváson! :) 

Íme a vígaszmanim, ami ugyan nem eredeti, nem izgalmas viszont nem is buborékos! :) Leharcolt idegekkel ennyire futotta csak, sajnos:







Az előző minta lepucolása érdekében vett acetonfürdő miatt a körömbőröm tragikus állapotba került, mint látjátok. Elleszek egy darabig az ápolgatásával, mire helyrejön. Az a bosszantó a szivacsos technikánál, hogy hiába maszkolod le celluxal, pont a legnehezebben tisztítható részeket nem tudod jól lefedni és a körömbőr takarításnál ejtett egyetlen apró rossz mozdulat gallyravágja minden addigi igyekezetedet... de ennél nagyobb baja sose legyen senki ember fiának, hiszen csak gyakorolni kell és biztos menni fog! :)))

Fogadni merek, hogy annak a reciprok ombre mintának is nekifutok majd mégegyszer... amint kiheverem a mostani megrázkódtatást! :D

Nektek melyik technika adta fel legjobban a leckét eddigi körmözködésetek során?


18 megjegyzés:

  1. o.o Az első manival én is szemeztem már, de soha nem mertem bevállalni. Szerintem nem lett olyan rossz, szép hogy beválaltad. De a második nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon komoly az eredeti! Viszont nekem így ránézésre a tiéd is tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik az első verzió is, vizslattam ég ideig hogy milyen jó lett! A második is gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  4. húha! a második valami eszméletlenül szép lett!! :D *.* imádom!!

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő szép, a második hiába lila, mégis sellős, nagyon misztikus :)))

    VálaszTörlés
  6. Jól sikerült mind a kettő!:)
    Az első maniba még én sem mertem belevágni,pedig nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem így elsőre jó lett az első manid. Egyszer próbáld meg akrilfestékkel! Kérlek nézz be hozzám: http://naomiblog123.blogspot.hu/2013/10/best-bolg-koszonom.html :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a díjat és az akrilfestékes tippet is! Biztos kipróbálom, igaz még nincs akrilfestékem, de most már biztos hogy ez csak átmeneti állapot! :)))

      Törlés
  8. Szerintem semmi gond nincs az első manival sem, nekem az jobban is tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép lett ez a manikűr imádom <3

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm lányok, nagyon aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés
  11. Szerintem sincs semmi baj az első manival. :) A múltkor majdnem belevágtam én is a Halloween 1. állomásán, de végül anynira tetszett a sima fekete fehér átmenet, hogy úgyhagytam simán. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen megnéznék egy ilyen manit a te repertoárodban is ;)

      Törlés
  12. Hát én most a legújabb tribal manikűrömre mondom azt, hogy lehet, nem kellett volna erőltetni... :D Csak én nem voltam ilyen kis lelkiismeretes, hogy bocsi manit készítsek. :)

    lakkalandok.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem, szerintem nem rossz, én még sosem próbáltam a tribalt - igazság szerint vonalzóval se tudok egyenes vonalat húzni... :)

      Törlés
  13. Nekem is inkább az első a bejövős :) nincs vele semmi baj, első nekifutásra nagyon is jó lett! Ezt a manikűrt már én is nézegettem, csak hát elég sok időt igényel az elkészítése...gondolom én.
    Korábban a nyomdázással gyűlt meg a bajom, de sok gyakorlás és megfelelő eszközök beszerzésével már nem is ördögi tudomány.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a gyakorlás és a minőségi kellékek nélkülözhetetlenek a jobb manikhoz.

      Törlés