2013. október 4., péntek

Őszi körömkihívás 5. - Kedvenc őszi szín


Október 5. - Kedvenc őszi szín

Az idei ősz úgy indult, hogy azt hittem a nude lesz a kedvenc színem... aztán szép lassan bekúszott az életembe és egyre inkább átvette az irányítást felettem, mostanra pedig teljesen kisajátított magának: az aranyláz. Először csak egy kis aranyglitteres lakk és arany pelyhek jelentek meg a lakkosdobozomban, majd egy nap megérkezett ez a gyönyörűség és azóta szinte csak ezt vágyom a körmeimre.

Természetesen egy kis furfang, több-kevesebb díszítés is kerül rá olykor - ilyen a szenvedély - bár hétköznapra díszítés nélkül is bőven elég lenne. De hová lesz a racionális gondolkodás, ha valakiből nail-art hedonista lesz? A logika helyét az asszociációk veszik át és a körmét lakkozó lányból/asszonyból szürrealista alkotó válik.

Ma például egy fülledt lokál selyemtapétáját kívántam a körmeimre borítani, mert valami "bizalmas-elbújós" hangulatot vadászok hetek óta. Nézzétek mit alkottam:

vakuval lakásban

természetes fényben



vaku+természetes fény
A nyomdázáshoz a Rimmel egyik 60 sec lakkját használtam, az árnyalat neve 330 Highland, barnás-bordó szín. Egy rétegben fed, gyorsan szárad, nagyon tuti kis lakk, tökéletes nyomdázáshoz. A minta a Moyou Tourist Collection #07 palettájáról származik, amin igen nagy méretű motívumok találhatóak, így a széles körmöket is egészen be lehet fedni velük. 

Hogy tetszik?


12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, szavak nincsenek rá. Annyira szép a minta, és az alap is. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ! Olyan barokk stílusú lett :) Nekem is az arany csak barnával :D

    http://azalanyblogja.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!
    Tényleg olyan barokkos hatása lett a manikűrnek.:)
    Nekem a régi korban lévő tapéta jutott eszembe róla,A keszthelyi kastélyban láttam hasonlót.
    Arany alapon bordó minta ami bársonyos tapintású volt.:)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörű lett irigyellek hogy ilyen szépen nyomdázol !!! én nem tudok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ne tudd meg mennyi körömlakkot és acetont elpacsáltam mire rájöttem hogy lehet szépen megcsinálni :)

      Törlés
  5. Úristen ez nagyon szép lett! Imádom a színeket és a minta valami isteni! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon gyönyörű ez a minta!!!! :) <3

    VálaszTörlés
  7. Nagyonszépséges lett! Nekem kicsit barokk tapétás. :D Isteni ez a bordó az arannyal. :) Ki fogom próbálni a rimmel lakkokat nyomdázáshoz. Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen nyomdázol, én meg imádom az ilyen tapéta mintákat, szóval... <3

    lakkalandok.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy nektek is tetszik :)

    VálaszTörlés