2013. október 8., kedd

Bornpretty Store - mini haul

Szeptember folyamán több kisebb "csábulásom" is volt köztük az alábbi Bornpretty Store rendelés is, amit most szeretnék megmutatni nektek. 3 hét alatt ért ide a kis bubis boríték ingyen postával, szerintem ez teljesen rendben van.


Nagyon izgatta a fantáziámat a 0,99 USD/db áron kapható "Lucky Bag", természetesen voltam olyan alapos, hogy utánanéztem, ki-mit kapott előttem. A többség csomagjában egy-egy tekercs körömdíszítő szalag és két levél körömmatrica lapult. Én is régóta kacérkodtam a szalagok megvásárlásával, ezért úgy gondoltam jó lesz ez nekem, akármit is adnak mellé. Rendeltem 3db-ot és tényleg - minő meglepetés - az enyémben is ez volt, ráadásul mindegyikben :)



Lucky Bag #1

Lucky Bag #2

Lucky Bag #3

Vizes matricákat is vásároltam, egy virágmintásat és egy angyalkásat. Előbbit hirtelen felindulásból, utóbbit már a karácsonyi készülődés jegyében, emellé még egy nyomdalemezt is. (Akkor még nem tudtam, hogy Erzsinél eladósorba kerülnek a csodás MoYou paletták :) )


A virágos matrica (0,99 USD) nagyon hosszú. Például azokon a képeken ahol egy virág és egy bimbó is van, valószínűleg majd kettévágom a mintát. Ahol egy virág van, annak még nem döntöttem a sorsáról. Lehet, hogy megnövesztem a körmöm? :)))

Összességében nem ilyenre számítottam, a webshop képen az sem látszik, hogy csillámos a virágok közepe. DE mindez nem annyira zavaró pláne ennyi pénzért. Arra vagyok még kíváncsi, hogy áttetsző-e a minta? Remélem nem, mert színes alappal szeretném használni.
így nézett ki a webshop "kirakatában"...

...és ilyen élőben

Az angyalkás matrica (1,43 USD) tetszik a legjobban ez pont olyan mint a képen. Ritkán használom a "cuki" jelzőt, de erre nem lehet mást mondani! :)
webshop kép

általam készített kép

A korábbi rendelésemből okulva (nyáron olyan lemezt sikerült választani, amin kicsik voltak a minták) ezt most előzetes utánaolvasás és méretellenőrzés után választottam ki. A QA44 -es palettán 1,4cm*1,6cm méretű minták vannak. Nekem ez határeset, mert szélesek a körmeim, meglátjuk hogy boldogulok vele.

Kíváncsi vagyok élesben hogy fognak szerepelni ezek a kis apróságok, hamarosan sor kerül rájuk az biztos!

Szimpatikus nekem, hogy a Bornpretty a vásárlók visszajelzéseire alapozza a marketingjét, mert egy kis utánajárással gyakorlatilag biztosra mehetünk minőség és megjelenés tekintetében.

Nektek tetszik valamelyik termék ezek közül?

3 megjegyzés:

  1. a vizes matricák nagyon tetszenek:)

    VálaszTörlés
  2. Az angyalkás matrica tényleg nagyon cuki. :) És a nyomdalemezen is szép minták vannak.
    Én is rendeltem tőlük ezt azt szeptemberben, de már kezdek aggódni, mert az elsőt még 7-én...

    lakkalandok.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig 4 hét volt a leghosszabb várakozási idő, szerintem írj nekik egy e-mail-t hogy gond van :)

      Törlés