2013. október 11., péntek

Rimmel Salon Pro 337 Purple Rain

Ezt a lakkot két ok miatt vettem meg, egyrészt mert elfogyott a Miss Sporty világos lilám amit nagyon szerettem és gondoltam ez jó lesz helyette, másrészt mert akciós volt (tudom, fukar vagyok). 

Az az igazság, hogy ebből a lakkból 3 réteg kell a jó fedéshez és a száradási ideje átlagos, de ha már fent van, akkor utána nincs vele gond napokig. 

A színben nem csalódtam! A lakkozás nehézkessége fölött érzett bosszúságom gyorsan köddé vált, amikor sikerült csodaszép lila árnyalatba öltöztetnem a körmeimet. Önmagában kicsit lélektelennek éreztem a manikűrt, ezért mindenképp fel akartam dobni valamivel. Textil hatásra gondoltam, valami finom selyem vagy szatén anyagában mintás kelme körömre álmodása volt a cél. A nyomdázás tűnt a legjobb ötletnek, apró mintákat ismételgettem véletlenszerűen, a romantikus hangulat kedvéért. Nyomdázáshoz a China Glaze Goldie but Goodie lakkját használtam, ilyen lett a végeredmény:





Hogy tetszik, ti mire asszociáltok erről a színről?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szín, jó lett a díszítés is. No, ez az a bizonyos szín, ami baromira tetszik másokon :) saját körmeimen pedig olyan sápadt hatást nyújt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Önmagában nekem is vérszegény, de egy kis ezzel-azzal majd mindig feldobom és úgy már jó lesz. :)

      Törlés
  2. Csini lett és szép ez a lila. ELőször kicsiben azt hittem saran wrap a díszítés. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A saran wrap is jó ötlet, még nem próbáltam eddig. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lila ! nekem is van egy hasonlóm Adenben , de az sokkal Milka-lilább :)

    VálaszTörlés
  4. Először én is azt hittem, hogy saran wrap.
    Vár nálam egy díj. :)
    http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam_12.html

    VálaszTörlés