2013. október 12., szombat

Szivárvány körömkihívás - 6. - Kék

A Szivárvány körömkihívás 6. hetében a kék szín körül forog a világ. Kékben otthon vagyok, nagy kedvencem ez a szín. Van is két csodás kék lakkom, a Rimmel Barmy Blue és egy Color Club, amiket már láthattatok az Őszi körömkihívás Iskolakezdés epizódjánál.  

A színek tehát adottak voltak, már csak a mintát kellett kiválasztani. Nos ez nem sikerült, a bőség zavarával küzdöttem. Végül az első öt eszembe jutót megalkottam, így kicsit eklektikus lett az összhatás, de legalább nem unalmas. :)

A kisujjamon "hamis water marble" van, attól hamis, hogy a körmömön vegyítettem össze a színeket, nem használtam se nylont, se vizet hozzá. A gyűrűsujjamra és a mutatóujjamra egy-egy egyszerű de mutatós pöttyözős minta került, amióta megvettem az öt darabos pontozó készletemet, azóta kitárult egy új világ a körömfestésben. A középső ujjamra jutott az ombre minta, itt egy kis feketét is hozzátettem a rend kedvéért, ez szivaccsal készült. A hüvelykujjamon pedig szabadkézi festéssel próbálkoztam - ezt egyelőre elég kezdetleges szinten művelem, de vegyük a jó oldalát: a kevésbé konkrét minta több teret enged a képzeletnek ;)





Nektek melyik a kedvencetek?


12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, nekem a gyűrűsujjad tetszik a legjobban... :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem mindegyik minta tetszik, szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira szépek ezek a díszítések, nem is tudom kiválasztani melyik ujjadon tetszik a legjobban! :))

    VálaszTörlés
  4. Jól mutat együtt a két kék lakk.
    A minták is nagyon szépek .:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon örülök, hogy tetszik nektek és hogy írtatok, köszi :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett. A hüvelyk és gyűrűs ujjadon tetszik legjobban a minta! :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon tetszik, különösen a hüvelyk ujjad :)

    VálaszTörlés
  8. gyöünyörrűű lett!! <3

    VálaszTörlés
  9. De jó hogy ilyen sikere van :) Köszönöm a sok kedves visszajelzést :)))

    VálaszTörlés
  10. Szép lett nagyon! Isteni ez a két kék. :)

    VálaszTörlés