2013. október 2., szerda

HIM (hülyének is megéri) HAUL

Nem nagyon szoktam HAUL posztokat csinálni, de ma olyan olcsón jutottam körömlakkhoz mint még soha és ezt muszáj megörökíteni az utókornak. Igazából tele van a lakkos dobozom, tehát nem terveztem vásárlást, de van az az ár, aminél már egy spórolós is azt mondja: "ez a hülyének is megéri". Hát még nekem :)

Térültem fordultam a helyi "hiperben" ami maximum csak "szuper" mifelénk, mert kisváros vagyunk (Tolna) és azt látom, hogy a Miss Sporty pult felett az akciós dobozka alatti ártáblán ez áll: miss sporty körömlakk 52 Ft. Először azt hittem elírás, talán lehagytak egy 2-est az elejéről, de mivel még így is jó vételnek gondoltam minden akciós színből vettem egy-egy darabot és kiváncsian zarándokoltam fizetni. S láss csodát: nem elírás volt! 




Szerintem szép színek. Elég alacsony lehet itt a forgalom ha ennyire nem kellettek senkinek. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy már egy hónapja ott kuksoltak a dobozban, először 350-ért, majd 265-ért (ekkor vettem meg azt a gesztenyebarnát amit a gesztenyés manimnál használtam) de úgy gondoltam "megy ez még lejjebb is csak ki kell várni" és bejött. Mondjuk azt nem gondoltam hogy ennyire olcsón megkapom, de most nagyon örülök neki. Biztos nagyon szépeket fogok velük alkotni már vannak terveim!

Nektek hogy tetszenek ezek a színek, beindították a kreatív agytekervényeket?
Ti is megvettétek volna?

17 megjegyzés:

  1. Ez most komoly??? :D
    Na, ennyiért csak gyerekkoromba vettem körömlakkot :D
    Tetszik, nem csak az ár, de a színek is szépek mind, igazán jó vásár volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azért raktam fel a blokkot is, mert még mindig alig hiszem el! :D

      Törlés
  2. AAAAAA, ne már, ennyiért már levegőt sem lehet venni, nem hogy lakkot. :D
    Na mifélelénk ilyen aztán nem lesz, tuti. Olyan szép lakkok, a piros már olyan karácsonyos hangulatú, várom a teszteket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Világvége city előnyei, alacsony készletforgás miatt alacsony árak :)))

      Törlés
  3. Ennyiért az egész pultot megvettem volna :D Szépek a színek, talán az a szürkés nekem is megvan. Kíváncsi vagyok miket alkotsz majd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ezek a színek voltak akcióban :) A pultban lévők nem voltak leárazva, ha le lettek volna, akkor tutira viszem a pultot is :) Ezek a polc tetején voltak eldugva egy kis műanyag dobozkában, onnan turkáltam ki őket. Szerintem azért nem kellettek senkinek, mert ezzel párhuzamosan futott a Rimmel egyet fizet kettőt kap akciója és mindenki arra kattant rá. :)))

      Törlés
    2. Értem :) Szerintem a Miss Sporty lakkjai is nagyon jók, mind fedésben, mind száradásban. Évekkel ezelőtt vettem piros lakkot ebből a márkából és mai napig nem sűrűsödött be.

      Törlés
  4. sárgarépa után szuper :)
    szerintem minden lakkot megvettem volna én is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Haha, látod a zöldségvásárlásnak is meglehet a maga romantikája :) Amikor befotóztam a blokkot, néztem is mi a fene az a "PW csipke variációk" - aztán nagy nehezen rájöttem hogy csipkebogyó tea... ;)

      Törlés
  5. Nagyon jó kis lakkok! A szürke és a sötétzöld nekem is megvan! :)
    A szürkét imádom.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó hír, akkor majd nálad is vadászok inspirációt :) ;)

      Törlés
  6. Hát ez tényleg megérte még a hülyének is! :D

    VálaszTörlés
  7. Bárcsak valahol itt a környéken is lenne ekkora akció! Ezt jól kifogtad! (irigykedőfej) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Mindig módszeresen pásztázom az eldugott helyeket a t**o-ban.. :)

      Törlés
  8. Hát ez az ár valami hihetetlen :D szerintem ha olyan szín lett volna, ami nem tetszik, ennyiért még azt se hagytam volna ott!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, megéri megvenni hiszen a kevésbé mutatós színek is hasznosíthatók például alapnak nyomda vagy topper alá, esetleg díszíteni :)

      Törlés
  9. ez most komoly? nem bírom felfogni. :D:D

    VálaszTörlés