2013. október 3., csütörtök

Napi gyors - Miss Sporty 470

Ki az aki kibír 24 órát lakkvásárlás után anélkül, hogy kipróbálná az új szerzeményt? Na ki? Azt nem tudom, de nem én! Gyorsan feldobtam egy egyszerű manit, mert kíváncsi voltam mit mutat élesben az én kis  52 Ft-os "drágaságom"... nos... nem lettem szerelmes, de egynek jó lesz -  úgy érzem! :)



A sötét szín ellenére kell a két réteg mert csíkoz, a száradás közepes, a szín elfogadható és szép fényes.
Egymagában kissé búskomornak tűnt, ezért gyakoroltam egy kicsit a szabadkezes festést. :)))

Örülök hogy nem vettem meg teljes áron, továbbra is tartom, hogy a Miss Sporty lakkok között nagy a szórás minőség tekintetében.

5 megjegyzés:

  1. pedig szép színe van. nekem ettszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őőőőő tetszik. orrfújás közben megszalad a kezem a billentyűzeten :D

      Törlés
    2. Ez is az őszhöz tartozik ;)))

      Törlés
  2. Nagyon jó szín...próbáld ki még nyomdázva, vagy esetleg valami csilli-villi lakkal. :)
    De így is szép lett az a manikűr :)

    VálaszTörlés