2013. október 2., szerda

Példaképek nyomában 1. - Chalkboard Nails: Phoenix Feathers

Lenyűgöző az emberi kreativitás! Ha művészetről esik szó, az emberek olyan dolgokra gondolnak, mint a zene, a festészet, az építészet, a színjátszás, az irodalom, stb. Nekem ilyenkor a körömfestés is eszembe jut, mert vannak a köröm-örömködők között akik művészi szintre emelték ezt. Közéjük tartozik a Chalkboard Nails alkotója is. Gondolom a bloggerináknak ezzel nem mondtam nagy újdonságot, feltételezem, hogy sokuk - hozzám hasonlóan - figyelemmel követi ezt az alkotót és csodálják az ötleteit és a kivitelezés igényességét.

Amióta tart a körömrajongók közé történő asszimilációm, azt figyeltem meg, hogy megengedett, sőt üdvözlendő a többiektől tanulni, munkáikból meríteni. Van ennek "intézményesített" formája is, a manikűrvadász kihívás. Ha indul hasonló mostanában, akkor biztos jelentkezni fogok rá. Addig is elhatároztam, hogy elindítok egy sorozatot, amiben a magam amatőr módján megpróbálok egy-egy izgalmas megoldást megvalósítani. 

Az első próbálkozásom egy tüzes manikűr feldolgozására (nem a lemásolására) irányult, linkelem az eredeti képet, természetesen a forrás megjelölésével.

Chalkboard Nails - original post
Most megmutatom, mit hoztam ki a lehetőségből:






A felhasznált lakkokat jobbára már ismeritek korábbi posztjaimból, hiszen én nem a lakkhalmozós tipus vagyok, hanem a spórolós fajta :))) Egy új lakk szerepel a képen, Rimmel 60 sec 330 Highland, ugyanis elgyengültem a 425Ft-os akciós árától. Ezt a lakkhalmozósok biztos megértik - tekintve hogy ez egy nagyon jó minőségű termék és nyomdázni is lehet vele.

Hogy tetszik?

8 megjegyzés: