2013. október 13., vasárnap

Liebster Award - újratöltve :)

Még ki sem hűlt az előző Liebster Award posztom, újra gondolt rám valaki, ezúttal Judit :) Ezúton is köszönöm neki!

A díjat most egyenlőre nem szeretném továbbadni, mert az utóbbi napokban már nagyon sok helyen járt, biztos szeretne megpihenni egy kicsit. :) 

De lehet, hogy néhány hét múlva előkapom és újra útjára engedem. 

Természetesen az első két feladatot teljesítem: - írok még 11 dolgot magamról, hátha valakit érdekel, és válaszolok a feltett kérdésekre.

Újabb 11 dolog rólam:
- nem szeretem a magassarkú cipőket, fáj bennük a lábam
- viszonylag ritkán sminkelek, általában célirányosan (pl. tárgyalásra, rendezvényre)
- nem festem a hajam (dauer, melír, csavarók, vasalók, stb minden ilyesmi kizárva!)
- ki nem állhatom a labdajátékokat, még nézni sem szeretem
- viszont imádom a szójátékokat :)
- nem szeretem, ha a beszélgetőpartnerem tátog miközben beszélek hozzá (tehát ugyanúgy mozgatja a száját, mintha ismételné amit tőlem hall, csak nem ad ki hangot) - ismeritek ezt a jelenséget?
- többféle MLM rendszert kipróbáltam azóta semmit nem veszek meg amit így értékesítenek :)
- majdnem az összes Stephen King könyvet kiolvastam 15 és 18 éves korom között - bár ne tettem volna!
- az első férfiideálom John Travolta volt 12 éves koromban :)
- szeretem a nyers zöldborsót rágcsálni :)
- matek és közgazdaságtan órákon gyakran amőbát játszottam ... a többi órán azért nem, mert azokhoz csíkos füzet tartozott :)

Válaszok Judit kérdéseire:

1. Mi az a körömdíszítési technika, amit legközelebb ki szeretnél próbálni?
saran wrap
 2. Kutya vagy macska? Van kedvenc fajtád?
Inkább macska, de nem tartok jelenleg. Ha tartanék, akkor is csak házicicát, amivel nincs sok macera.
 3. Szoktál sütni? Mi a specialitásod?
Igen, de inkább csak egyszerű kevert sütiket sütök. 
 4. Mit olvastál utoljára?
Popper Péter: Lélekrágcsálók
 5. Zuhanyozni, vagy fürdeni szeretsz jobban?
A fürdés élvezetesebb, a zuhany praktikusabb. 
 6. Milyen vicces/képtelen álmod volt legutóbb?
Úsztam a levegőben. :D
 7. Mi volt a jeled az oviban?
Cseresznye
 8. Elmennél egyedül moziba?
Kizárt.
 9. Ha nyaralás, akkor vízpart, városnézés, vagy túrázás?
Vízpart.
 10. Sportolsz valamit?
Nem.
 11. Mire vagy büszke?
Arra, hogy mindig a megoldást keresem, nem a kifogást.

A végére idebiggyesztek egy kis videót, csak úgy nosztalgiából :)



Tegye fel a kezét, akinek soha egyetlen percig sem tetszett John Travolta! :)))

1 megjegyzés: